Fullspäckad helg & Planering!

Efter en veckas jobb på arken är jag mer än slut, helt otroligt superslut! Hade verkligen sett fram emot helg och sovmorgon! Istället blir det att hålla helg på Sollefteå BK, hundsjukvård, och på söndag blir det lokalklubbskonferens! Får se vad som händer där ;) Efter det blir det i alla fall mot Sundsvall igen! En vecka på (troligtvis) fyra dagar och sen massa mys med bästa Rikard i drygt två veckor, great!
Tränat massor under mina luncher och raster och är galet nöjd med träningen! KOmmer bli jäkligt kul att tävla dom närmaste två tävlingarna! I Jönköping "möter" vi ju Ninjas syster Ztella! Ska bli kul att träffa både henne och husse Micke! Superkul!

Känner mig så jäkla taggad! Tävlingar, kurser, arrangemang och planering! Bir det bättre?

Planering:

v. 15
Lördag- Kurs Sollefteå BK (hundsjukvård)
Söndag - Lokalklubbskonferens

v. 16
Torsdag - Leta lägenhet med Rikardo!

v. 17 
Måndag - Till Strömsholm med Rikard
Lördag - Pusselkurs i Mullsjö (SHU, jag och Ninja håller i draget)
Söndag - Lydnads kl.1 tävling Jönköpings BK

v. 18
Fredag - Tillbaka till Forshaga
Lördag - Lydnads kl.1 tävling Sunne BK (LP1?)

v.19
Skolmästerskap i DRAG!

v.20
Måndag - Skolmästerskap i LYD, AG, FREE, HANDLING, IPO
Onsdag - Prisutdelning-/ MotivationsBASE (gruppledaravslutning åk.3)
Fredag - Åker på bruksläger med bästa klassen! (SÖK, SPÅR, LYDNAD)

v.21
Studentvecka = massa hundträning i stallet + lite annat kul ;)

v.22
Bal + Student + SUNDSVALL!


Lever min dröm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0