Dags att visa vad vi går för!

Eller dags att visa framfötterna kanske man också kan säga! Imorgon drar vi i alla fall till Mullsjö BK och håller dragkurs för sammanlagt 10 ungdommar! Har precis (naturligtvis i sista sekunden) skrivit klart informationshäftet! Det börjar bubbla nervositet i magen och jag känner mig både taggad och pirrig.. "Jag? Drag? Jag? DRAGKURS? Nej!? Eller.. Jo? Draggruppen gick det ju rätt bra för.. Okej.. Lite ra.. Hmm.. Vi kör!" Typ så snurrar det i huvudet.. I'm a freak.. Haha!

För vi kan gå genom eld, bara för en helg ;)

Gasad som man är har man ju bokat in tävling efter kursen, så på söndag morgon är det samlig på Jönköpings BK. Lydnadskl. 1 blir och jag taggar galet! Har aldrig varit såhär peppad innan tävling, bara att köra. Jag vet att hon han alla moment, jag kan alla moment och vill vi så kan vi. Går det åt helvette så gör det det, that's life,självklart ska jag göra allt för att inte detta ska ske, men eftersom jag vet att allt hänger på min nervostit så.. Sitter det iaf mitt huvud och ja :D det hänger på mig.. Jag är taggad.
Har kört igenom hela ettan (utom hoppet) i veckan och det har gått kanon. Hoppas bara att vi kan hitta rätt energi på tävlingsplan!

Mitt mål för tävlingen blir alltså: Svälja nervositeten (lyssna på grym partymusik innan vi går ut på plan) och försöka hitta rätt enegi och stämning! NU kör vi!

Var btw hos Ann och Robin igår och hälsade på huorna! Mysig kväll med massa snack och massa huamys <3 Chihuahuan finns alltid i hjärtat.. Ann har även en border terrier.. Dom är fina ;) Rikard får snart spel över alla raser jag "kan tänka mig" som jag så diskret lägger fram det varje gång ;D Haha! NEJ, kelpie i hjärtat, småhundarna får vänta.. Ett tag till ;D

Kommentarer
Postat av: Maritha

Tina !



Ni tar ett förstapris, jag lovar!!

Håll nerverna i styr så går det galant!!



Lycka till!!

2011-04-29 @ 13:06:41
URL: http://bellagotto.se
Postat av: Tinan

Tack!!

Jag hoppas ju på det, känns som att det ska mycket till om vi inte klarar det.. Så tar vi det inte så har det hänt nått skumt :D H



Tack än en gång!

2011-04-29 @ 14:31:14
URL: http://tinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0