Brukshunden & tillökning

Ja, reportaget i brukshunden blev underbart, men hade aldrig kunnat ana att det skulle få sån effekt.. Tårar, tårar och åter tårar.. Fina gruppen <3 Kommer att sakna er mer än ni någonsin kan ana. Tur att jag inte kan hålla mig och förmodligen kommer ner redan i höst/vinter! Ni är bäst, utan er hade jag aldrig haft samma energi, inspiration och motivation! Har man inte varit där vet man inte känslan, punkt. Jag glömmer er aldrig.

Tinan & Ninjan, bilden från reportaget i Brukshunden
(foto: Julia Pettersson)


Sitter här och funderar över tillökning i lillfamiljen.. Skulle vara kul och intressant att få in en till kelpie i gänget. Både för att jag tror att Ninja skulle växa av det och för att jag skulle vilja ha lite mer motor. Får se hur det blir med jobb om någon vecka så får ta beslut utifrån det ;)

Kommentarer
Postat av: Carro & Livor

Ohoh, jag vågade inte läsa repotaget ;P

Tillökningsplaner GILLAS! ;D

2011-04-01 @ 18:28:57
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com
Postat av: Tina Sporrong

Klart du vågar Carro, du måste ;) <3

2011-04-01 @ 18:44:12
URL: http://tinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0